loading...
متن آهنگهای لیلا فروهر,دانلود آهنگهای لیلا فروهر
admin بازدید : 383 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

هوا می خوام
هوا می خوام
هوای تازه بهار

عشق می خوام
عشق می خوام
دلهره دیدن یار

هوا می خوام
هوا می خوام
هوای تازه یه دست

یار می خوام
یار می خوام
تا بگیره دستامو مست

هوا می خوام
برای بال وپر زدن
به غیر ممکن سر زدن
رفتن به خونه خدا
با دست لرزون در زدن

گفتن خدا آهای خدا
قهری هنوز مثل دیروز
نمی شنوی صدامو با یه دنیا سوز
بگم خدا آهای خدا
بشنو یه بار صدای من

بگم خدا خدای من
بشنو یه بار صدای من
من دو تا دست مهربون
می خوام مگه زیاد می خوام

از تو هم آشیون می خوام
یه یار همزبون می خوام
بگو بگو خدای من
بگو مگه زیاد می خوام



هوا می خوام
هوا می خوام
هوای تازه بهار

عشق می خوام
عشق می خوام
دلهره دیدن یار

هوا می خوام
هوا می خوام
هوای تازه یه دست

یار می خوام
یار می خوام
تا بگیره دستامو مست

تو این هوای بی کسی
عشقه فقط هوای من
بگو که راز قلبمو
شنیدی ای خدای من

هوا می خوام
هوا می خوام
...............

عشق می خوام
عشق می خوام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 73
  • بازدید هفته : 1,042
  • بازدید ماه : 3,624
  • بازدید سال : 28,250
  • بازدید کلی : 150,042
  • کدهای اختصاصی